Důležité informace:
1. Produkt, který vracíte, nesmí být použit, zničen či opotřebován.
2. Náklady za odeslání produktu hradí zákazník.
Popřípadě kontaktujte naši zákaznickou podporu a rádi Vám poradíme:
• telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelí – pátek od 9:00 do 17:00),
• nebo e-mailem na info@toymania.cz
• telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelí – pátek od 9:00 do 17:00),
• nebo e-mailem na info@toymania.cz
Zboží, které si přejete reklamovat je nutné předem ohlásit Call centru (můžete telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondělí - pátek od 9:00 do 17:00) nebo nám pošlete e-mail na adresu: info@toymania.cz - do předmětu mailu napište "REKLAMACE"), kde Vám řeknou jak postupovat a v případě potřeby kam přesně zboží zaslat spolu s kopií faktury (daňového dokladu) a tímto vyplněným reklamačním formulářem. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, proto neposílejte zboží na dobírku. Reklamované zboží posílejte vždy vyčištěné. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.